وکیل فضای مجازی

هنگامی که بحث تبلیغات دیجیتال پیش می آید ، بسیاری از شرکت های حقوقی اهمیت رسانه های اجتماعی و فضای مجازی را نادیده می گیرند . لازم به ذکر است که وکلا باید متخصصان با تجربه ای باشند ، وکیل فضای مجازی باید تسلط کافی روی شبکه های اجتماعی را داشته باشد.

اهمیت وکیل فضای مجازی

در دنیای مدرن رسانه های اجتماعی امروز ، شرکت های حقوقی نمی توانند در این فضای بازاریابی انتقادی بازارهای خود را از دست بدهند و در این میان وکیل فضای مجازی اهمیت به سزایی دارد .
خوب ، با تمام جدیت ، رسانه های اجتماعی تنها جایی برای نشان دادن تفکرات انتقادی خود در جهان حقوقی نیستند . بلکه می تواند مکان مهمی برای ارتباط با موکلین بالقوه باشد . به عنوان شرکت های حقوقی به طور مستقیم با جوامعی که در خدمت آنها هستند ، ارتباط برقرار می کنند و به این ترتیب رسانه های اجتماعی راهی طبیعی برای رسیدن به افراد نیازمند و به دست آوردن موکلین جدید تبدیل می شوند .

وکیل فضای مجازی

 شبکه های اجتماعی برای شرکت های حقوقی چه مزایایی دارند؟

مزایای بسیاری برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای شرکت حقوقی وجود دارد . در زیر به نمونه هایی از نحوه استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای بازاریابی آنلاین اشاره می کنیم :
اولین مزیت استفاده از رسانه های اجتماعی این است که رسانه های اجتماعی باعث می شود تا وکلا بیشتر قابل دسترسی باشند . در یک زمینه که ارتباطات ، عنصری کلیدی است ، ارتباط با موکلین بالقوه بسیار مهم است .
مشتریان باید به هنگام درگیری با مسائل مالی ، احساسی و شخصی بتوانند احساس راحتی کرده و به شما اعتماد کنند ! خودتان را به گونه ای تنظیم کنید که به عنوان یک وکیل فضای مجازی در دسترس شناخته شوید و این مسئله می تواند شما را فوراً به جایگاه یک مشاور حقوقی معتبر و شاخص بالا ببرد .
اگر از جوک هایی که درباره وکلا گفته می شود ، مانند : « سرد ، غیرقابل دسترس و خشک » ناراحت می شوید ، رسانه های اجتماعی فضای بسیار مهمی هستند که بتوانید این تصورات اشتباه را از بین ببرید .

توییتر

توییتر تبدیل به یک پلت فرم رو به رشد برای شرکت های حقوقی در سراسر کشور شده است . به عنوان مثال ، سفیر صلح فهرستی از۲۰ تن از وکلای کیفری را در توییتر نگه می دارد . این وکلا در استفاده از توییتر بسیار باهوش هستند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند . به عنوان یک نتیجه ، بسیاری از افراد در حال رشد ، پیشرفت خود را در کسب و کار و سوالات روزانه مردم می بینند .
توییتر به دلایل زیر اهمیت زیادی دارد :
۱ ـ ایجاد رهبری فکری در صنعت شما.
۲ ـ موکلین جدیدی را با در دسترس بودن و مشارکت به دست می آورید.
۳ ـ اخبار جاری را می خوانید تا شما را به پیشرفت و روند صنعت برساند.
۴ ـ شبکه ای است برای افزایش قرار گرفتن در معرض دید و به دست آوردن موکلین جدید.
۵ ـ به اشتراک گذاری سریع اطلاعات ، به طوری که موکلین می توانند بیشتر در مورد خدمات شما اطلاعاتی را یاد بگیرند.

وکیل فضای مجازی
فیس بوک

فیس بوک یک ابزار عالی برای به دست آوردن مشتریان جدید از طریق تعامل اجتماعی و تبلیغات است. تیم حقوقی سفیر صلح اذعان دارد که : « رسانه های اجتماعی می توانند به راحتی بستری ارتباطی میان موکلین و وکیل فضای مجازی ایجاد کنند ، که در نهایت به کار وکالت منجر شوند. »
ایجاد گروه های فیس بوک ، درگیر شدن در پیام های مستقیم ، ایجاد محتوای ویدئویی و تبلیغات فیس بوک می تواند به طور قابل توجهی در افزایش ترافیک آنلاین شما موثر باشد .

چرا فیس بوک؟

۱ ـ تعامل مستقیم با موکلین بالقوه که می تواند سوالات کسب و کاری خود را بپرسند .
۲ ـ یک محیط اجتماعی که موکلین بالقوه را از مسائل جاری وکالت مطلع می کند .
۳ ـ برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کسب و کار آسان است که باعث می شود اعتماد متقابل میان وکیل پایه یک دادگستری و موکل ایجاد شود .
۴ ـ فیلم هایی که در فیسبوک به اشتراک گذاشته می شود ، توسط افراد مختلفی دیده می شود .

لینکدین

بسیاری از وکلا یک پروفایل در لینکدین دارند و از طریق گروه ها با یکدیگر در ارتباطند .
لینکدین به دلایل زیر از اهمیت زیادی در دنیای مجازی برخوردار است :
۱ ـ مشاوره در مورد موضوعاتی که بر موفقیت شرکت شما تاثیر می گذارد ، مانند بازاریابی .
۲ ـ ارتباط با دیگران در حوزه تخصصی .
۳ ـ رسانه های اجتماعی شیوه ارتباطی خود را به سطح شخصی تغییر داده اند و اکنون ارتباطات بین وکیل ، موکلین و دادگاه ها به طور فزاینده ای در حال افزایش است .
۴ ـ کنترل حضور آنلاین شما ضروری است و راه هایی برای انجام این کار از طریق رسانه های اجتماعی وجود دارد . رسانه های اجتماعی می توانند صدای موسسه حقوقی شما را تقویت کنند ، شهرت حرفه ای شما را بهبود بخشیده و به کسب و کار جدید کمک کنند.

وکیل فضای مجازی

توسعه سیاست استفاده از شبکه های اجتماعی

بسیاری از شرکت های حقوقی با سیاست استفاده از رسانه های اجتماعی مشکل دارند . طبیعتاً به طور کلی مدیریت محتاطانه و محافظه کارانه موسسه های حقوقی بدان معنی است که در بسیاری از موارد تصمیم گیرندگان اغلب تنها خطرات واقعی ( یا ادعایی ) را بدون درک ابزار و یا قدردانی از پتانسیل آنها مشاهده می کنند . در حال حاضر استفاده از رسانه های اجتماعی بسیار گسترده شده است و انحلال آن پاسخ مناسبی برای مقابله با خطرات آن نیست . مسائل ، غیر قابل پیش بینی نیستند و در حال تبدیل شدن به یک فضایی می باشد که دیگران مزیت رقابتی را به دست می آورند .
همه شرکت ها باید سیاست رسانه های اجتماعی خود را توسعه دهند که استفاده از این ابزار جدید و نوظهور را در روش های ابتکاری تشویق می کند .
استفاده از یک وکیل فضای مجازی که به ابزارهای شرح داده شده آشنا و مسلط باشد به شما کمک می کند که ارتباط بهتری با وکیل حقوقی خود داشته باشید . برای یافتن این وکیل می توانید به وب سایت گروه وکلای سفیر صلح مراجعه کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *