دفتر وکالت در تهران

در این سال ، چیزی حدود 39000 دانشجو از دانشکده های حقوق فارغ التحصیل خواهند شد. اکثر آنها کار خود را در شرکت های حقوقی آغاز می کنند. تقریبا تمام این حرفه ای های جوان بسیار آموزش دیده ، بسیار هوشمند و بسیار محتاط ، حدود یک هفته یا بیشتر پس از شروع کار ، فکر می کنند که چیزی شبیه این رخ خواهد داد : « من قرار است وکیل بسیار موفقی شوم » و به دلایل درستی دفاتر وکالت نیز به آن ها نیاز دارند.

هرکدام از وکلایی که مسئول موفقیت مداوم شرکتهایشان هستند، می دانند که پیدا کردن روش های مناسب ، برای آوردن موکلین جدید ، تنها راه اطمینان بخش برای روشن شدن چراغ حرفه و پیشه است. این مسئله به خصوص برای وکلای جوان و کم تجربه بسیار حائز اهمیت است تا بدانند روش جذب صحیح موکلین به دفتر وکالت و جستجوی وکیل به چه صورت است .

بیشتر بحث در مورد چگونگی شروع به کار یک شرکت ، بحران ها و چالش های وکلای جدید ، یعنی فارغ التحصیلان مدارس حقوق ، متمرکز شده است. اگر شما به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید ، احتمالا شما بدهی های فراوانی دارید که برای هزینه های تحصیلی خود باید پرداخت کنید. با این حال، مهمترین چالش پیش روی شما ، چگونگی شکل گیری ارتباطات تجاری است که وکیل به طور معمول در طول دوره کاری خود می آموزد .

با این حال ، چالش های وکلای با تجربه و یا کسانی که در اواسط کار و مشاوره حقوقی هستند ، لزوما تفاوت چندانی با چالش های پیش روی تازه کارها ندارد . ممکن است فکر کنید که وکلای با تجربه می توانند یک کتاب راجع به تجربیات خود از دفتر وکالت قبلی خود بیرون آورند . با این حال ، این مساله آن قدرها هم که شما تصور می کنید ساده و بدون دردسر نیست . ساختن یک پایگاه موکلین شخصی در هنگام کار کردن با دیگران دشوار است ، زیرا دفترهای حقوقی تمایل دارند که روابط موکل با وکیل خود را کنترل کرده و اجازه ندهند که موکل بالقوه آن ها از دست برود .

برای هر وکیل تازه کاری که یک دفتر حقوقی جدید را راه اندازی می کند ، پیدا کردن راه هایی برای عرضه خدمات خود به موکلین جدید ضروری است.

ـ اولین موکلین خود را پیدا کنید :

در بیشتر موارد ، اولین موکلین شما دوستان یا اعضای خانواده یا افرادی هستند که توسط آنها به شما مراجعه می کنند . اگر چه این یک محل منطقی برای شروع است ، بسیاری از وکلا در همان نقطه متوقف خواهند شد و فهرستی بالقوه از مخاطبان کسب و کار موجود را نادیده می گیرند. ( حتی اگر فقط مدرسه حقوقی را ترک کرده اید ، تماس های کاری کسب کنید ) اگر یک وکیل دارید ، اگر شما یک وکیل را در زادگاه خود می شناسید ، یا  اگر یک آشنایی دارید که بخشی از این کار است، از آنجا شروع کنید.

کلید این مسئله این است که در حین یافتن راه های جدید یافتن موکل ، فهرستی از شماره های موکلین بالقوه داشته باشید تا بتوانید به طور مرتب با آن ها در تماس باشید . ضروری است که این افراد را در مورد آنچه انجام می دهید با خبر ساخته و آنها را از فعالیت های خود مطلع سازید. چند ایمیل و تماس تلفنی گاه به گاه می تواند بسیار مفید باشد ، و شما همیشه می توانید ابزار و پیچیدگی بیشتری را به ارتباطات خود اضافه کنید .

ـ استراتژی های بازاریابی گسترده تری را طراحی کنید :

خط بین شبکه و بازاریابی یک خط نازک است ، اما هدف از این بحث ، در مورد استراتژی بازاریابی گسترده تر خود به عنوان تلاش رسمی در ایجاد روابط با موکلین بالقوه فراتر از شبکه شخصی خود فکر کنید . این جایی است که از کانال های تخصصی استفاده می کنید تا نام خود را در آنجا پیدا کنید.

احتمال بسیار کمی وجود دارد که بتوانید خدمات و دفتر حقوقی خود را بدون صرف هزینه و به صورت رایگان بازاریابی کنید . بازاریابی محتوا یک راه عالی برای ایجاد اقتدار در یک صنعت خاص یا فعالیت در منطقه است . ساخت یک وبلاگ فعال نیز می تواند از طریق موتورهای جستجو برای موکلین بیشتر قابل مشاهده باشد و رسانه های اجتماعی ابزار عالی برای ساختن شبکه شما خواهد بود و اینگونه می توانید امیدوار باشید که افراد بیشتری شما را خواهند شناخت و می توانید خدمات خود را در زمینه های حقوقی ارائه و عرضه کنید .

دفتر وکالت در تهران بسیار فراوان است و شما می توانید با مراجعه به آن ها از خدمات حقوقی به صورت کاملا حرفه ای بهره مند شوید . توصیه ما به شما این است که از میان گزینه های مختلف دفتر وکالتی را انتخاب کنید که دارای وکلای مجرب و خوش نامی باشد که پیش از این نیز در پرونده هایی مشابه به پرونده شما فعالیت کرده باشند و نتایج موفقیت آمیزی کسب کرده باشند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *