وکیل آنلاین تلگرام برنده جدید کسب و کار آنلاین

به غیر از چند وکیل با اطلاعات فوق العاده بالا ، وکلای مدافع حقوق اجتماعی تا اوایل سال 2012 ، زمانی که انجمن حقوقی مدافعان رسانه های اجتماعی برای وکلا در آمریکا شروع به کار کرد ، رسانه های اجتماعی از جمله تلگرام را نادیده گرفتند . در ماه ژوئن ، آژانس مشاوره حقوقی حقوقی گزارش داد که توییتر به یک منبع ارجاع کلیدی برای وکلا تبدیل شده است ، با افزایش 663 درصدی افرادی که درخواست توصیه در شبکه اجتماعی می کنند روند فعالیت وکلا در شبکه های اجتماعی رو به افزایش گذاشت .

ابزار رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک ، LinkedIn ، تلگرام و وبلاگ ها یک راه سریع و ارزان برای وکیل آنلاین تلگرام در برقراری ارتباط با موکلین ، زیر نظر داشتن کار دیگر وکلا و رقبا  و به روز بودن با روند رو به رشد صنعت است .

وکیل آنلاین تلگرام

بسیاری از وکلای هوشمند اکنون از رسانه های اجتماعی برای کسب آگاهی و اطلاعات از شرکت های حقوقی خود استفاده می کنند و ازاطلاعات دیگر رقبای خود نیز بهره مند می شوند . اگر می خواهید همان کار را انجام دهید ، ضروری است که با یک وب سایت بسیار جذاب که دارای یک محیط کابر پسند است شروع کنید ، که می تواند در سراسر پروفایل های رسانه های اجتماعی شما گسترش یابد . هنگامی که پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را پیکربندی کرده اید ، استراتژی شماره یک برای ارائه ترافیک بسیار هدفمند به سایت شما ، ایجاد محتوای عالی است . پایگاه اصلی برای همه این محتوا ها باید وبلاگ شخصی شما باشد . این کاری است که یک وکیل آنلاین تلگرام باید انجام دهد .

ـ برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شرکت های حقوقی :

5 مرحله زیر، آنچه را که شما باید برای ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای موسسه حقوقی خود انجام دهید ، شرح دهید :

1ـ بفهمید که مردم راجع به موسسه حقوقی شما چه می گویند : گام اول شما باید بفهمید که در مورد شرکت حقوقی یا وکلای شما در حال حاضر در اینترنت ، چه صحبت هایی انجام می شود . سر به گوگل بزنید و نام تجاری خود را جستجوی وکیل جستجو کنید. بعد ، به فیس بوک رفته و ببینید که کاربران چه می گویند . در نهایت به توییتر بروید و نام تجاری خود را در آنجا جستجو کنید . هر مکالمه یا نتیجه ای که پیدا می کنید یک فرصت برای نفوذ است . اگر هیچکس به شرکت حقوقی شما اشاره نکرده است ، فکر می کنید علت چه باشد؟ احتمالا به اندازه کافی جالب یا قابل توجه نیستید .

وکیل آنلاین تلگرام

2 ـ ببینید که مردم درباره موضوعات مورد علاقه شما در کجا بحث می کنند :  ما دریافتیم که اکثر شرکت های حقوقی با فرض اینکه بهترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای آنها LinkedIn است ، شروع به کار می کنند و در آن جا پروفایلی برای خود می سازند . اما لزوماً این مورد صحیح نیست . بهتر است ابتدا تحقیقاتی انجام دهید . یک لیست از کلمات کلیدی ایجاد کنید که منافع کسب و کار شما در شرکت حقوقی را نشان می دهد . آنها را در مسیری که موکلین شما در مورد آن موضوعات صحبت می کنند ، بیان کنید . بعد از طریق هر یک از شبکه های اجتماعی مهم بروید و برای این شرایط جستجو کنید .

شبکه های اجتماعی مناسب را فراموش نکنید . اگر به عنوان مثال در قانون خانواده متخصص باشید ، شبکه اجتماعی تلگرام باز خورد بسیار مناسبی در میان ایرانیان داشته است . یک وکیل آنلاین تلگرام ممکن است روزانه با صدها موکل به صورت آنلاین در ارتباط باشد .

وکیل آنلاین تلگرام

3 ـ پلتفرم  خود را انتخاب کرده ، و برای مسیر خود برنامه ریزی کنید : بر اساس تحقیقات ، اکنون وقت آن رسیده است تا شبکه های اجتماعی ای که می خواهید در آن ها کار کنید را انتخاب نمایید. خود را بیش از حد خسته نکنید ؛ برای شروع از یک یا دو شبکه اجتماعی شروع کنید . زمان را برای برنامه ریزی رویکردی که می خواهید استفاده کنید ، در نظر بگیرید . در این مرحله ممکن است بهتر باشد به آنچه رقبا یا رهبران بازار در بخش شما انجام می دهند نگاهی بیاندازید . اگر شما می توانید مشخص کنید که چه نوع فعالیتی برای آنها موفقیت آمیز است ، ممکن است بتوانید روش آن ها را به راحتی کپی کنید . یک ایده عالی دیگر این است که به کارهایی که در زمینه های مشابه انجام می شود نگاهی بیندازید و ایده های آن ها را با صنعت و شغل خود تطبیق دهید .

4 ـ اهداف خود را مشخص کنید : چگونه می توانم بفهمم که کارم موفقیت آمیز بوده است و یا این که ارزش زحمت هایم را داشته است . اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع ، اهداف خاصی را در ذهن دارید . اهداف اولیه شما می توانند نسبتاً کوچک باشند . برای شروع یک هدف معتبر می توانید از چیزهای ساده شروع کنید . برای مثال یادگیری شبکه های اجتماعی، درک بهتر موکلین و انگیزه های آنها، و یادگیری انواع محتوایی که با آن ها کار می کنید.

با حرکت به جلو، ممکن است بخواهید بعضی از اهداف را در جهت رشد مخاطبان و پیروان خود قرار دهید. این مسئله فقط باید یک هدف کوتاه مدت باشد. در بلند مدت اهداف رسانه های اجتماعی شما باید به طور مستقیم به اهداف کسب و کار شما وابسته باشند . به همین علت یک وکیل آنلاین تلگرام بهتر از هر کس دیگری می داند که محتوای اصلی کانالش باید با مسائل حقوقی در ارتباط باشد و نه مسائل حاشیه ای و تبلیغات .

5 ـ محتوای خود را برنامه ریزی کنید، یک سیاست درست داشته باشید : این به نظر رسمی می آید ؛ اما لزوماً این گونه نیست. چیزی که شما واقعا باید تعریف کنید ، محدودیتهایی است که شما مجاز به بیان آن هستید . لحظه ای به این مسئله فکر کنید و ببینید تا چه حد عقلانی و منطقی است .

وکیل آنلاین تلگرام

برنامه ریزی کنید که در مورد آن صحبت کنید . فکر کنید که چرا یک محتوا ممکن است برای مخاطبان هدف جالب باشد . فکر می کنید چرا آنها ممکن است بخواهند آن را به اشتراک بگذارند . استفاده موثر از رسانه های اجتماعی به معنای ایجاد محتوای تحریک آمیز است . به این ترتیب ، خوانندگان واکنش نشان می دهند به طوری که می خواهند با دوستان خود آن را به اشتراک بگذارند و یا با شما در ارتباط باشند.

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که میانه روی داشته باشید. بهتر است یک نظر قوی داشته باشید و آماده باشید که از آن دفاع کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *